- Change : DropCount is now customizable for loottemplate based generators within
the MobXLootTemplate Table. Add a column "DropCount" int default 1
manually if you don't want to loose data via table deletion and
autorecreation
- BugFix : Quest packet
- Add : faction system with DB to know aggro of player for a faction
(DBFactionAggroLevel) and linkedFaction table contain name of faction
and the friend faction and enemy faction
- Add : AggroLevelTo function to get aggro to player for mob to use faction system
TODO : command to make faction and add faction to a mob
- New: Ammo damage type is used for fired weapons
- New: Melee resists (no natural armor resists yet)
- Add : a small test which do not succeed for inventory
- Change : the nunit loading to work with all new system
TODO : write more test to test inventory
- New: Tiny /anonymous command
- New: More error messages in player inventory
- New events: GamePlayerEvent.LevelUp
GamePlayerEvent.LevelSecondStage
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Sp4M wrote:TODO : command to make faction and add faction to a mob
Donc, il y aura bientôt les factions. Les bases sont implantées, mais il reste des commandes a réaliser avant que ça soit effectif si j'ai bien compris.
c est moi qui l ai fait donc je peux t expliquer.
en fait, il reste la commande /mob faction <factionname>
et /faction create <name>
/faction friend <name> <friendname>
/faction enemy <name> <enemyname>
voila
sinon ca peut etre fait directement dans la DB.
Vive DOL vive DAOC
<-- j y etait a la 1ere mais aussi a la 2eme
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